Klantnaam
JC Medewerker Contactpersoon
(Hoe kijkt de opdrachtgever terug op ### sinds de vorige bespreking van het Kwaliteit Belevings Formulier)
Toelichting Algemeen: Kwaliteit communicatie en informatie zeer ontevredenontevredenmatigtevredenzeer tevreden
Toelichting Algemeen: Kwaliteit uitvoerend personeel zeer ontevredenontevredenmatigtevredenzeer tevreden
Toelichting Algemeen: Kwaliteit directie leiding zeer ontevredenontevredenmatigtevredenzeer tevreden
Toelichting Algemeen: Kwaliteit van de werkzaamheden zeer ontevredenontevredenmatigtevredenzeer tevreden
Toelichting Algemeen: Kwaliteit organisatie algemeen JC Property & Care zeer ontevredenontevredenmatigtevredenzeer tevreden
(wat kunnen wij doen om uw tevredenheid te vergroten)Toelichting
Volgende afspraak op:
Checklist werk
Omschrijving reden behoefte: